Інформація про роботу управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області

 

Управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області продовжує забезпечувати  реалізацію державної політики у галузі освіти, створює умови для рівного доступу громадян до здобуття сучасної якісної освіти, реалізації державних стандартів освіти.

З 10 підпорядкованих  закладів дошкільної освіти  2 – працюють відповідно до річних планів роботи з дотриманням протиепідемічних заходів в оздоровчий період.

Інформація  про діяльність управління освіти та підпорядкованих йому установ та закладів освіти, а також з питань, пов’язаних з освітньою діяльністю розміщується на офіційному сайті http://osvita.rmr.gov.ua/.

 

За період з 02.07.2021 по 22.07.2021:

  • до управління освіти Рубіжанської міської ради  надійшло 142 листи, звернення, кореспонденції;
  • підготовлено 121 лист, відповідь, звернення;
  • підготовлено 7 відповідей на контрольно-реєстраційні картки Рубіжанської міської ради;
  • надано 8 довідок про страховий стаж роботи;

–  підготовлено проєкт рішення  Рубіжанської міської ради  Луганської області «Про підготовку закладів загальної середньої освіти Рубіжанської міської територіальної громади до нового 2021-2022 навчального року»;

  • продовжує роботу комісія та робоча група з проведення заходів щодо припинення юридичної особи ЗШ № 1 шляхом ліквідації;
  • проведено державну реєстрацію Рубіжанської  гімназії №1 Рубіжанської міської ради Луганської області (колишній КНВК «школа-дитячий садок»), Рубіжанської гімназії №4 Рубіжанської міської ради Луганської області (колишня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4), Комунального закладу дошкільної освіти (дитячий садок) №10 «Лісова казка» Рубіжанської міської ради Луганської області (колишній ДНЗ «Рябінушка» Кудряшівської сільської ради), Положення управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області (нова редакція);
  • до Департаменту освіти і науки ЛОДА надано звіт про виконання плану заходів з реалізації в Луганській області Концепції розвитку цифрових компетентностей у І півріччі 2021 року;
  • підготовлено звіт про забезпечення права дітей на позашкільну освіту щодо результатів Всеукраїнської наради з питань захисту прав дітей;
  • замовлено два свідоцтва про здобуття повної зальної середньої освіти та два свідоцтва про здобуття базової середньої освіти для здобувачів освіти з тимчасово окупованих територій (освітній центр Донбас-Україна);
  •  узагальнено інформацію для Департаменту освіти і науки ЛОДА щодо готовності закладів освіти Рубіжанської міської територіальної громади до нового 2021-2022 навчального року;
  • складено звіт щодо виконання заходів Регіональної цільової програми національно – патріотичного виховання дітей та молоді на 2021-2025 роки за підсумками І півріччя 2021 року;
  • підготовлено звіт щодо оздоровлення і відпочинку дітей у таборах з денним перебуванням  на базі КПР у липні 2021 року;
  • складено звіт щодо стану виконання заходів з протипожежної безпеки у закладах освіти Рубіжанської міської територіальної громади;
  • триває процес знищення штампів та печаток закладів загальної середньої освіти таких, що втратили практичне значення;
  • ведеться постійна робота КУ «ЦПРПП» щодо сприяння професійному розвитку педагогічних працівників шляхом залучення до участі в онлайн-семінарах, вебінарах, конференціях, воркшопах та інших методичних заходах;
  • розпочато підготовку до проведення Серпневої конференції педагогічних працівників;
  • ведеться щотижневий облік захворюваності на COVID-19 працівників, вихованців  закладів освіти;
  • здійснюється контроль за станом прибирання та благоустрою територій закладів освіти міста та громади;
  • оголошено закупівлю за процедурою відритих торгів на закупівлю послуг з проведення повторних медичних оглядів працівників у зв’язку із додатковою потребою та зі зміною тарифів на медичні послуги, очікування аукціону 26 липня 2021 року;
  • оголошено закупівлю за процедурою відритих торгів на капітальний ремонт туалетних кімнат у будівлі Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 Рубіжанської міської ради Луганської області, вул. Мєндєлєєва, буд. 35, м.Рубіжне, очікування аукціону 21 липня 2021 року, відбувся аукціон, триває кваліфікація учасників;
  • укладено договір за спрощеною закупівлею на товари протипожежного призначення: Вогнегасники і інвентар (ВП-5 – 35111300-8, ВВК-2 – 35111300-8, ВВК-3,5 – 35111300-8, ВП-2 – 35111300-8, ВВК-5 – 35111300-8, Гнучкий шланг для вогнегасника ВП – 35110000-8, Раструб для вогнегасника ВВК – 35110000-8, Підставка гумова під ВВК – 35110000-8, Шафа пожежна (ПШ-1)- 35111300-8, Шафа пожежна (ШПК-310ВОБ)- 35111300-8, Відро протипожежне конусне – 35110000-8 );
  • завершено спрощену закупівлю на лінолеум для ремонту кабінетів Рубіжанського ліцею, укладено договір, очікується поставка товару;
  • триває кваліфікація за спрощеною закупівлею на плиту OSB-3 для ремонту кабінетів Рубіжанського ліцею, у зв’язку зі зміною цінової політики на ринку будівельних матеріалів, очікування аукціону 21 липня 2021 року;
  • укладено договір за спрощеною закупівлею на Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 7 “Червона шапочка” Рубіжанської міської ради Луганської області, пр. Переможців, буд. 35-А, м. Рубіжне;
  • завершено спрощену закупівлю на поставку і монтаж фасадів для вбудованої шафи для ремонту кабінетів Рубіжанського ліцею, укладено договір, очікується поставка товару;
  • завершено процедуру відкритих торгів на поставку огірків, томатів, кабачків для харчування у літній період, укладено договір, триває виконання договору;
  • оголошено закупівлі за процедурою відритих торгів на поставку комп’ютерних класів, визначено переможців закупівель, триває процес оскарження;
  • оголошено закупівлі за процедурою відритих торгів на поставку продуктів харчування для закладів дошкільної освіти за додатковою потребою, триває процес оскарження;
  • завершено процедуру відкритих торгів на закупівлю соків фруктових, соків томатних за додатковою потребою;
  • оголошено відкриті торги на закупівлю комп’ютерного обладнання для початкових класів на засадах співфінансування (НУШ);
  • оголошено відкриті торги на закупівлю сучасних меблів для початкових класів на засадах співфінансування (НУШ);
  • оголошено відкриті торги на закупівлю засобів навчання та обладнання (крім комп’ютерного) для початкових класів на засадах співфінансування (НУШ);
  • укладено додаткові угоди на зменшення суми за договорами на закупівлю енергоносіїв і телекомунікаційних послуг у зв’язку зі зменшенням потреби;
  • виявлено потребу на закупівлю твердого палива для закладів освіти сільської місцевості, триває складання тендерної документації для проведення закупівлі;
  • складено тендерну документацію на закупівлю природного газу для закладів освіти на опалювальний період;
  • уповноважені особи на здійснення публічних закупівель управління освіти взяли участь у заходах, які організовують Dozorro, SmartTender, ДП «Прозорро», Швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», KSE, Мінекономіки, Цифрове видавництво MCFR та «Радник в сфері державних закупівель» а саме: «BI Prozorro для замовників 3.0: скарги, порушення і органи контролю», «Захисти свої права: як працює оскарження закупівель за новими правилами», «Аналіз практики АМКУ та судової практики за 2 квартал 2021 року», «Особливості проведення переговорної процедури закупівлі на підставі двох відмін», «Уповноважена особа: від теорії до практики», «Презентація результатів опитування закупівельників сфери публічних закупівель у 2021 році», «Робота уповноваженої особи: як законно використовувати трьох помічників», “Особливості закупівлі робіт”, «Тестування та перехід до уповноважених осіб»;
  • уповноважені особи на здійснення публічних закупівель управління освіти пройшли безкоштовний онлайн курс за темою «Prozorro Market: закупівлі у 2 кліки‎»;
  • продовжується процес модернізації програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку;
  • триває укладання договорів, керуючись частиною 3 та частиною 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), за наявною потребою, які укладаються за типом закупівлі «закупівля без використання електронної системи».