Щотижнева інформація про роботу управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області

      Управління освіти Рубіжанської міської ради Луганської області продовжує забезпечувати  реалізацію державної політики у галузі освіти, створює умови для рівного доступу громадян до здобуття сучасної якісної освіти, реалізації державних стандартів освіти.

       Підпорядковані 10 закладів дошкільної,  14 закладів  загальної середньої освіти та 2 позашкільної освіти працюють відповідно до річних планів роботи з дотриманням протиепідемічних заходів.

            Інформація  про діяльність управління освіти та підпорядкованих йому установ та закладів освіти, а також з питань, пов’язаних з освітньою діяльністю розміщується на офіційному сайті http://osvita.rmr.gov.ua/.

За період з 14.05.2021 по 20.05.2021:

  • до управління освіти Рубіжанської міської ради  надійшло 90 листів, звернень, кореспонденцій;
  • підготовлено 59 листів, відповідей, звернень;
  • підготовлена 1 довідка про страховий стаж роботи;
  • 05.2021 проведено нараду для керівників ЗЗЗО міста з питань впровадження системи управління безпечністю харчових продуктів в ЗЗСО, організованого завершення 2020-2021 навчального року, проведення ЗНО, ДПА, порядку видачі документів про освіту, використання освітньої субвенції;
  • підготовлені проєкти рішення міської ради «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 № 6/43 «Про вартість харчування дітей в закладах освіти міста», «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2020 № 6/47 «Про затвердження Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2021-2023 роки»;
  • на депутатських комісіях розглянутий проєкт рішення міської ради «Про припинення юридичної особи  Рубіжанської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 1 Рубіжанської міської ради Луганської області  в результаті ліквідації»;
  • продовжує роботу комісія з проведення заходів щодо реорганізації ЗШ № 8 і КНВК «Рубіжанський ліцей»;
  • триває період подання документів для участі в конкурсному відборі на вакантну посаду директора Рубіжанського ліцею Рубіжанської міської ради;
  • оголошено конкурс на заміщення  вакантної посади директора комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Рубіжанської міської ради Луганської області;
  • підготовлені матеріали на відзначення педагогічних працівників за підсумками атестації (відзнаки МОН України – 3 особи, відзнаки Департаменту освіти і науки облдержадміністрації – 19 осіб);
  • продовжується робота щодо актуалізації даних в електронних базах: ІСУО/ДІСО;
  • 05.2021 спеціаліст управління освіти, уповноважені особи УЦОЯО, відповідальні та помічники відповідальних за пункти проведення ЗНО взяли участь у навчанні з метою підготовки до проведення ЗНО;
  • триває робота щодо підготовки закладів освіти, які будуть працювати як пункти тестування, до зовнішнього незалежного оцінювання: отримано та розподілено санітайзери, антисептичні засоби для обробки меблів та підлоги, одноразові халати для медичних працівників, захисні щитки для педагогічних працівників; закуплені паперові рушники; триває робота щодо підбору персоналу;
  • з 17.05.2021 у закладах освіти міста почалася інвентаризація підручників;
  • ведеться постійна робота КУ «ЦПРПП» щодо сприяння професійному розвитку педагогічних працівників шляхом залучення до участі в онлайн-семінарах, вебінарах, конференціях, воркшопах та інших методичних заходах;
  • 05.2021 працівники КУ ЦПРПП взяли участь у другому всеукраїнському форумі «Забезпечення партнерської взаємодії – пріоритетні завдання директора центру професійного розвитку педагогічних працівників», організованому та проведеному Українським інститутом розвитку освіти;
  • працівниками КУ ЦПРПП здійснюється координація проходження курсів підвищення кваліфікації педагогічними працівниками за різними формами навчання;
  • триває робота екстернату для проведення річного оцінювання екстернів за рівень базової та повної загальної середньої освіти на базі ЗШ №3;
  • здійснюються організаційні заходи щодо відпочинку і оздоровлення школярів влітку 2021 року. Розпочато проведення медичного огляду за наказом МОЗ № 280 працівників закладів освіти, які працюватимуть у таборах оздоровлення;
  • узагальнено інформацію щодо придбання протипожежного інвентарю та обладнання, технічного обслуговування наявних вогнегасників;
  • триває підготовка договору на проведення функціонального навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту;
  • ведеться щотижневий облік захворюваності на COVID-19 працівників, вихованців та учнів закладів освіти;
  • здійснюється контроль за станом прибирання та благоустрою територій закладів освіти міста;
  • триває підготовка урочистої ходи – показових виступів роїв-переможців та нагородження призерів і переможців міського етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»);
  • здійснюється підготовка звітного концерту гуртків художньої-естетичного напрямку КПР;
  • триває підготовка до проведення Дня хіміків та міського свята до Дня дитинства (організація заходів ЗПО);
  • триває перевірка Актів введення в експлуатацію блискавкозахисту, паспортів блискавкозахисту, Актів прихованих робіт по  ЗШ №4, КЗДО № 8;
  • відхилено тендерні пропозиції всіх учасників за 13 закупівлями продуктів харчування для закладів освіти міста за процедурами відкритих торгів, триває процес оскарження;
  • укладено договір за процедурою відкритих торгів на послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації у закладах дошкільної освіти міста;
  • укладено договір за процедурою відкритих торгів на послуги з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації у закладах загальної середньої освіти міста;
  • підготовлено тендерну документацію на повторну закупівлю природного газу для закладів освіти у зв’язку із розривом договорів з ініціативи постачальника;
  • відхилено всіх учасників за процедурою відкритих торгів на закупівлю комп’ютерних класів для СШ № 10, підготовлено скореговану тендерну документацію у зв’язку зі змінами ситуації на ринку комп’ютерної техніки;
  • оголошено закупівлю продуктів харчування для закладів освіти у літній період (свіжі овочі) за процедурою відкритих торгів;
  • триває підготовка документації для оголошення спрощеної закупівлі на капітальний ремонт покрівлі будівлі КЗДО № 7;
  • уповноважені особи на здійснення публічних закупівель управління освіти  взяли участь у заходах які організовують ДП «Прозорро», «Радник в сфері державних закупівель», Швейцарсько-український проєкт DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти» та Цифрове видавництво MCFR, а саме: “Забезпечення у закупівлях: нові можливості в системі Prozorro», «Сертифікати, що підтверджують якість: дискримінація чи необхідність?», «Закупівлі продуктів харчування на Prozorro Market: особливості роботи з е-каталогом»;
  • уповноважені особи на здійснення публічних закупівель управління освіти пройшли безкоштовний онлайн курс за темою «Prozorro Market: закупівлі у 2 кліки‎»;
  • уповноваженими особами на здійснення публічних закупівель управління освіти заплановано взяти участь у заходах, які організовує, ДП «Прозорро», Dozorro, та Цифрове видавництво MCFR, а саме: «BI Prozorro для замовників 2.0: заглиблення в аналіз закупівель», «Електронний підпис у публічних закупівлях», «Робота уповноваженої особи: як законно використовувати трьох помічників»;
  • продовжується процес модернізації програмного забезпечення для ведення бухгалтерського обліку;
  • триває укладання договорів, які, керуючись частиною 3 та частиною 7 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», за наявною потребою укладаються за типом закупівлі «закупівля без використання електронної системи».